5.2.11

春を待つ

今春は裏庭にもう少し鉢植えの花を増やしてみようかと計画しています。
植える鉢が足りないのでブロカントなホーローや木箱をを買いました。
ホーローは外で使うので汚れていたり錆がついているもので十分なのですが
お財布にもやさしいものをずっと探していました。
先日やっとバケツや小さなたらいなどテラコッタのポットよりも安い値段で
見つけることができました♪

Ik wil deze voorjaar wat nog meer bloemen in de potten voor mijn achtertuin. Ik heb niet genoeg potten daarvoor dus heb ik brocante emaille teillen, emmers en houten kist gekocht. Ik gebruik ze buiten dus het mag wel oud en geroest zijn maar ik wou niet daarvoor veel betalen.
Ik heb ze lang gezocht en heb ik ze uiteindelijk gevonden. Zij waren goedkoper dan Teracotta potten.


木箱も古いものですが浅いものはすごく安く手に入るので、すでに4つ持っていましたが、
さらに2つ買い足しました。この木箱結構使えるんです。
Er zijn oude kisten met goede prijs te koop in de tuincentra. Ik heb er 4 van maar ik heb nog twee erbij gekocht. Deze kisten kun je voor alles gebruiken.
でも今はまだ出番待ち。植え込み待ちのクリスマスローズを取り敢えず入れてみました。
Maar ik moet nog even wachten om bloemen te planten. Ik heb de kerstrozen die ook wachten geplant te worden erin gezet.

出番待ちのホーローにどんな花を植えようかなぁ。楽しみ~。
Wat voor bloemen zal ik in de emaille planten? Ik kan niet wachten!

0 件のコメント:

コメントを投稿